sjukhuset

Igår började jag känna mig lite konstig, men tänkte jag kunde vänta till idag för att säga nånting.
Så när jag vaknade kände jag mig inte alls bra, ont i huvudet o hela ansiktet. Tänkte direkt att nu har jag fått bihåleinflammation igen. Så ringde o fick en tid, 13.00 åkte dit.
Gick igenom dem gamla vanliga (har haft de ett antal gånger innan ju) testerna. När han som jag hade då tittade i mitt "friska" örat så såg han nånting som inte riktigt stämde, hade nån beläggning/ett ärr på trummhinnan.
Så tittade han sedan i de jag hade opererat, men där såg de normalt ut efter vad de borde göra efter att jag förstörde min trumhinna. Han fick hämta in en annan som kunde de bättre tydligen, men hon visste inte heller va de där va i mitt friska öra. Men gjorde inte så mycket åt de just då, ska ändå ner till Halmstad i Oktober för att gå igenom den vanliga kollen som jag gör varje år.
Efter det fick jag göra ultraljud i ansiktet =/ Det va nånting, kommer inte ihåg va de hette. Nånting konstigt iallafall ;S
Det här är 3 gången (!!!) jag har bihåleinflammation på bara de här året :O Jobbigt...
Så nu äter jag pencilin igen. Får inte träna på ca. 2 veckor =/ Men tror jag kommer göra de nån gång ändå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0