skola + föreläsning

Jaha då. En vanlig dag i skolan, eller vad säger man? :) Började med NO. Tråkigt,tråkigt. Orkar inte sitta där med ett ämne, som sedan ska blandas med ett annat, som sedan ska visa ett resultat, vara beredd med pennan och skriva ner vad som händer, hur de ser ut, va de blev osv. TRÅKIGT! Har aldrig tyckt om NO och kommer aldrig att göra. Men själva lektionen den här gången gick hyffsat snabbt.
Efter det hade vi föreläsning. Bättre de än en vanligt svenska lektion iallafall! Skulle bara sitta där o anteckna lite smått ju. Slappt :)
Hade prov idag i SO, Världen-kartan som jag hade tjatat om förr som är så himla jobbig. Men de gick nog bra... eller nej. Tror inte de ;S Har räknat ut att jag kommer ha ca. 66% rätt på allting xD Haha :P *Tidsfördriv medans man sitter o väntar*
Gympan hade vi på konstgräset på Vallen. Spelade fotboll. De är kul o spela om de inte är så jäkla seriöst :S Och de är nånting de alltid är i våran klass. Har ju sånna fotbollsnördar. Som när jag gjorde mål på Calle höll ju hela världen på att rasa för han ;O Jajja, annars va de faktiskt kul. Måste erkänna en sak, jag har aldrig vart på konstgräs förr fastän jag själv har spelat fotboll förr i några år ;O
Pratade även en stund om Fredag, då vi ska ha utedag för årskurs 7-8. Jag, Hanna, Paul och Liri ska hålla i samlingen :) Vi fyra ska samlas kl: 08.00 medans alla andra ska samlas 08.45 ;O Jajja... men fuck också. Kom i samma grupp som... ja, värstingen själv. Orka stå ut med han en hel dag... men tur att jag ska till tandläkaren samma dag så jag slipper ju de en stund iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0