skola & lite annat

Jag har inte hunnit bloggat idag, eller rättare sagt, jag har faktiskt inte orkat de. Men tänkte nu kan jag lägga ner nåra minuter på nånting kort som vanligt.
Började med att jag gick upp idag och började dagen med mitt tjuriga humör jag kan ha på morgonen. Inte alltid, men ibland. Klädde mig o så, tog en riskaka o sedan stack till skolan. Hade bara fyra lektioner idag så de är ju ändå ganska slappt. Svenska, SO, Språk sedan mat och tillslut HK. Fast idag hade vi matte istället för HK. På språket ville Ayse prata med mig bara för att hon visste de va nåt som hade hänt. Hon behövde tydligen också prata om nånting, men de blev aldrig av =/ Utan jag pladdrade på en stund och hon lyssnade som vanligt. Vi satte oss i caféet (på språklektionen) och sa att vi skulle jobba där istället. Men blev inte så mycket utav de, satt ju bara o pratade om allt o alla. När jag hade berättat mitt, så tittade hon på mig o frågade om jag grät. Kunde inte hålla mig då... gick ut på skolgården istället och hon kom efter. Pratade lite mer då. Sedan så sa hon de jag har hört några gånger förut; "- du säger aldrig till i tid, låter de gå för långt. man kan aldrig tro att du mår dåligt eller nånting sånt, du är ju alltid så glad och positiv mot allt o alla." Ja de är sant, jag håller hellre saker och ting för mig själv, och låter de gå så långt tills jag börjar lura mig själv och tillslut stupar >.<
Aja same shit, går tillbaka till skolan nu då. På matten körde jag, Hanna och Mirre "snabba-frågor" ? xD Kul är de faktiskt , men igentligen fattar jag inte de roliga med de :P De är la bara hur man svarar som är de lustiga i allt. Efter skolan stack jag ju då hem, gjorde inget speciellt. Pratade en del med min bror... efter det så stack jag till stan. Träffade en massa. Först Lollo och hennes mamma, och Lollo nya lilla syster :D Aww så söt! Bara nån/nåra veckor é hon. Efter de träffade jag Stéff och Jennie, lite längre fram mötte jag några andra, tex; Hanna, Natta m.f Lite kul,kul :) Gick hem efter ett tag, pratade i tele i ca. en halv timme om lite som hade hänt (?)
Nu gör jag inte så mycket, sitter bara vid datan. Borde plugga som vanligt, men jag orkar inte med skola, läxor o prov .__. Jajja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0