skolan + plugg

Jadu .... vart ska man börja? Allt va som vanligt... typ. Började dagen med NO *suck* men vi fick sluta tidigare bara för att vi skulle till HN. Va där kl: 09.00 Först så skulle vi bara lyssna på två (?) sedan på två andra (?) xD Efter det skulle vi va som i grupper, alla grupper fick använda en bärbar datan tillsammans, där man skulle göra en egen (gruppen) tidning på 15 minuter. Va med Azar och Marren xD De gick faktiskt ganska bra.. eller iallafall vad vi tyckte xD Kom 4:a av 5:a xP Jajja, cyklade sedan tillbaka till skolan och fortsatte med matte. Går la bra för mig och Mirre som jobbar tillsammans där? x) På gympa lektionen så skulle vi cykla mountain bike, nästan där vid sjukhuset, förbi där typ. De va faktiskt roligare än vad man kan tro xD Eller tror mest att de roliga va vilka man cyklade med osv. Första gruppen va de jag, Marren, Albin och Anton. Jag cyklade sist, man skulle vänta på att den första skulle vara uppe för backan och första svängen typ. Så jag cyklade upp där o så, trodde jag va på rätt stig, men icke, jag va på fel. Jag kom inte ihåg vart man skulle cykla ;$ Efter nån minut hör jag nån ropa: CARRO!! då va de Marren, så ropade jag tillbaka till henne, fast vi såg inte varandra. Sedan ser jag henne komma upp för en annn backe, alltså den jag hade missat. Men sen cyklade vi resten tillsammans. Läskigt va de xD Höll på o slå runt över en sten i lera, men jag klarade mig allt ^.^ När den lektionen var slut, så hade jag och Marren följe hem. Jag trodde jag....vet inte men nåt. Jag gillar inte att cykla. Och idag har jag cyklat för en månad; till skolan, till HN, tillbaka till skolan, till den banan i skogen, cyklat där, och sen hem :O

När jag kom hem så satte jag mig för att plugga, SO, Matte och Biologi. Plugg = sömnpiller typ.
Imon i skolan ska vi ta nya skolfoton :O Inge kul precis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0