skolan + simhallen

Idag i skolan bestämde jag mig att ha mina nya kläder jag köpte igår + mina glasögon jag igentligen ska ha fast inte använder. Bara hemma när jag läser. Så det va första gången för alla att se mig i dem. Ingen kände igen mig. Ingen hejade på mig när jag kom bara för att ingen såg att de va jag :O Haha, så olik är jag inte mig själv när jag inte hade dem. Inte vad jag tycker iallafall.
På gympan idag så skulle vi simma, och det kan inte jag vara med på bara för att jag inte tål vattnet dem har där.

Marren: carro, ska du vara med o simma idag?
Jag: ne jag tål inte vattnet.
Adnan: men du ska la inte dricka de! :O

Ja som ni märker är inte Adnan den smartaste precis.

Aja, när vi va där så skulle man simma 40 länder för G, 50 för VG och 60 för MVG, så jag och Calle fick sitta o hålla räkningen för alla x)

Har inte så mycket tid till alla blogga, har pluggat en stund, va ute med Ludde, och nu ska jag plugga igen.

18.30 börjar träningen också ju,
kanske kommer nåt mer inlägg efter de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0