stan x2

mötte Azar som jag mäde innan, stack till stan o kollade runt lite. Först träffade vi Lollo. Efter en stund så träffade vi Issa och Amalia. Sedan skulle vi dra o fika, kollade först Blå Dörren, men vi ångrade oss när vi kom dit. Så vi tog ett annat. Mys,mys :) Cyklade sedan hem, på vägen mötte jag Marren och Julia, dem hade också vart i stan men konstigt att vi inte såg varandra då :S

När jag kom hem så myste jag lite med Ludde, sötnowsen själv :D Martina och en till va här, fikade och prata en massa kul :) När dem hade gått så satte jag mig en stund vid datan. Sedan berättade jag för mamma att jag hade hittat lite grejer i stan som jag ville ha, så hon sa att vi skulle cykla ner dit o kolla.
Så köpte jag en stickad tunika, leggins (har inga långa) och en mössa. Gölli att mamma betalade :D De är ju därför man går till stan med henne, hon tycker att hon kan betala när hon är med ;)

När jag kom hem från stan andra gången, så satte jag mig o pluggade. Klarade faktiskt av att sitta i 1 timma med So:on :O Förvånad själv faktiskt. Sms:ade lite med Azar.

Ludde vaknade sen, och då var de dags att kamma o borsta tänderna på honom som ska göras varje dag. Fast har slarvat lite med ;$

Nu klockan 20.00 började ett nytt program, mamma berättade om de. Skulle tydligen handla om grannar som hela tiden bråkade. Sånt är ju alltid kul o kolla på :P Men jag missade början nu ju, men mamma spelar inte de så jag ska se de efter DH :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0