träffen

Igårkväll:

Började med att jag mötte Pallis och Ayse vid hagatunneln, och vi cyklade vidare för att möta Jossi, Jennifer, Olivia och Gt för att köpa dricka typ. Sedan cyklade vi hem till Mathilda där alla skulle träffas :D Lite senare kom alla andra. Började med att Lisa, Mathilda och Mirre körde någon dans (?) där Mathilda inte var den bästa på att hålla takten xD Skulle sedan beställa mat. Typ hälften tog kines-mat och vi andra tog pizza :) Äta gott o dricka gott är alltid gott ^^,
Jag Ayse, Mathilda och Marre åkte med Jonte för att hämta kines-maten (dem har ju inte hemkörning där). Snällis där som körde oss =D När vi kom tillbaka så hade inte pizzorna kommit, men efter en liten stund kom Mirrein med alla :)
Satt o käkade och pratade, skrattade en massa. Efter de så satte vi oss för att spela kort. Vet inte hur de kom på tal men aja. Skulle köra bluff torr jag de hette. Typ bara jag som inte kunde de. Fick mitt skrattanfall så jag kunde inte vara med första omgången. Och på andra omgången lurade jag mig själv ;$ Körde bubbla sen istället, gick mycket bättre xD Några stack sedan ut, och sen ringde Lukas, Elias o några. Satt o snackade med dem ett tag. När vi hade lagt på så pratade om några i basketen (alltså inte dem i vårt lag). Kul o höra vad andra tycker ;) När Jennifer o dem kom tillbaka, så ropade hon att Lukas och Elias hade kommit men ingen trodde på henne så vi satt kvar. Men de va tydligen sant, dem va där xD
Så vi stack ut till "Mjölkgubben" va där ett tag :P Sedan blev de en massa flumm, skratt, dans och sång ute xD Jag Ayse, Jossi, Pallis och Jennifer va ju bäst på de.
Jag och Jennifer snodde Elias cykel för att bara kolla läget på lite andra ställen.
När vi skulle tillbaka till Mathildas hus fick Elias skjuttsa (stavningen?) mig, men de va sista gången kan jag säga. Och han vet varför xP
Gick in en stund, Mirre och Issa sjöng klassisk musik x) Det lät ju verkligen bra :P
Efter en stund där inne, så stack alla hem typ. Hade följe en bit med Ayse, Pallis, Elias, Lukas och Marre.
Sedan vart de HejDå :)

Riktigt rolig kväll, länge sen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0