träning

Ja, först kom Ayse hem till mig innan träningen men precis innan vi skulle dra va hon tvungen att cykla hem igen för hennes lillsyster hade slagit i huvudet o hade börjat blöda ;O Aja, mötte Hanna vid fyndis tunneln. Hade följe med henne dit ner till hallen. Hon fick ju självklart äran att skjutsa mig xD Lat som jag är då. Kom dit, jag tränade i bara ca. 15 minuter, sedan så kunde jag inte mer. Har så jäkla ont i mina knän idag -.- Surt just då när de är träning också. Men jag satt o kollade, tog lite bilder o så. Efter träningen fick vi reda på vilka som fick spela alla matcher till helgen, alltså Borås Open. Jag fick vara med på alla =D *happy* xD Haha. Jaja. Utanför hallen blev de ett vattenkrig mellan mig o Hanna, och bara för de tvingade jag henne att skjutsa mig hem xP Haha, hon gjorde de ju också :D

Duschade sedan, packade upp o sånt. Värmde sedan varm oboy, *yummie* Och nu sitter jag bara vid datan. Ska nog ta o spela lite nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0