träningen

Jo, tränade basket idag 2 timmar. Jag va inte med ute o sprang (har löpning en halv timma ute, direkt efter har vi basket träning en och en halv timma) så jag fick vara med på 93:ornas träning. Skulle springa (bara jag) i 10 minuter runt planen utan att stanna. 10 minuter låter ju skit lite, men de är faktiskt jobbigare än vad man tror ;O När jag va klar med de, så tränade jag med dem i 20 minuter, sedan kom mitt lag tillbaka. Började träningen som vanligt, med ungefär likadana övningar som innan. Tränade även zoon-försvar som vi ska börja spela i denna serien. Vi har ju aldrig spelat de förr, men de verkar funka ganska bra.

Hände en sjuk sak idag på träning. Jag nämner inga namn eller nånting sånt, de är ju bara onödigt.
Men du är ju helt rubbad. Bara för att du gjorde så idag, behöver du la inte göra de värre?! Visst, gå du o snacka med honom om de. Berättade inte va du gör eller nåt, bara vad hon gör. Du är sjuk, du har gått alldeles för långt med de här. De va du själv som startade allting med en pytteliten sak. Och detta håller på att sluta med att du gör så att du stänger av dina egna lagkamrat! Du är ju för fan helt jävla rubbad när du står o ljuger o sånt. Fan för dig om du inte fixar de snart... inom denna veckan ska de vara slut.

Sry för mina ord här, men jag kan inte skriva de på nåt annat sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0