två matcher

Ja vi hade två matcher idag. Började med att vi vaknade 05.00, åt lite frukost, och sedan åkte ner till hallen så att vi va där kl: 06.00 då vi skulle samlas. Mamma o dem skulle igentligen ha kört idag, men blev så för dem ville kolla på killarnas matcher också.
När vi kom dit så ja, började med uppvärming som vanligt. Issade stukade tydligen tummen på matchen igår, vilket jag inte hade en aning om :O Matchen började 08.00 Lågt väldigt jämt i början, men sedan tappade vi spelet. Dem andra va faktiskt riktigt duktiga måste jag erkänna! Dem va verkligen bra på att bryta passningen, snabba va dem också. Så dem drog ifrån, och vi förlorade matchen med ca. 30 poäng kanske de va.
Duschade lite snabbt. I den hallen hade dem rena labyrint-duscharna :S Haha, men dem va ovanligt fräscha, jämfört med vissa andra ställen -.- Jag och Ayse snabbade oss lite extra, för att åka med o kollar på killarnas match. Hade ändå ingenting att göra, hade 5 timmar då vi kunde göra va vi ville. Där emellan passade vi på att käka också. Killarna förlorade också sin första match =/ Efter deras match va de kvar ca. 2 timmar till våran började, men vi åkte till den hallen ändå. Killarna kunde tydligen inte kolla på våran för dem skulle göra nånting annat ;S
Den här matchen gick mycket bättre än våra andra. Dem andra ledde först med ett antal poäng, men när vi väl skärpte till oss efter ett snack med Don så kom vi ifatt, och sedan drog iväg. Slutade med matchen att vi vann med minst 30 poäng.
Efter det duschade vi, jag va riktigt snabb den här gången xD Men vi har några i laget kan vara riktigt sega ;) Dem vet vilka dem är säkert :P Mathias sa till mig att jag skulle ta med mig bollarna och dräkt-väskan hem, och ta med dem imon igen. Fick reda på att vi ska samlas 09.00 imon för att vi vann. Om vi hade förlorat hade vi blivit tvugna att samlas 06.00 igen för att den "looser-matchen" börjar mycket tidigare.
Jag åkte med mamma o pappa till killarnas match för att kolla. Det gick verkligen inget bra för Varberg där. Dem förlorade ganska stort. Fast även dem förlorade, så spelar dem på en hyffsat bra tid ändå ;O Typ samtidigt som oss.
När vi skulle åka hem så åkte Björn från killarna med oss i bilen. Lämnade av han, och åkte sedan direkt o handlade. Skulle köpa kvällsmat xD

Nu gör jag inte så mycket, får la bara hoppas på att vi vinner imon då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0