utedag

Idag hade vi utedag som vi nior skulle ordna för sjuor och åttor. I min grupp va de jag, Albin, Issa och Agron. Jag, Liri, Paul och Hanna som skulle hålla i samlingen skulle vara i gympasalen kl: 08.00 för att göra iordning lite saker. När alla hade kommit dit presenterade Liri och Paul dagen, jag och Hanna sa grupperna. När Lirri berättade inför alla att de va bara 15 minuters paus (lärarna hade bstämt de) så säger Hanna högt och tydligt: "- på 15 minuter hinner man ju inte ens ta en klunk vatten!" Haha =D När de va klart, cyklade vi till Brunnsberg där vi skulle vara. De gick ju bra för mig när jag skulle skjutsa Hanna ;) Haha. När vi hade kommit fram satt vi typ i några timmar vid våran station =/ Kl: 10.15 gick jag till tandläkaren. Inne där hos han tog de bara 1 minut :S Löjligt värre... Aja, gick tillbaka sen till Brunnsberg. Satt där med dem andra en stund. Jag och Issa snodde Albins goda kex när han va borta ^. ^Agron och Ajet hade vart o hämtat en "bergssprängare" och satt o lyssnade på samma låt hela tiden. Jobbigt värre. Kom lite folk o pratade sedan, va lite sociala ;) Sedan när alla va klara va de mat, grillade hamburgare. När vi hade satt alla klasser typ bara o pratade. Jag och Hanna.F pratade typ bara om basket, sedan blev jag dränkt i gräs av Stéff. Snel hest xD Avlutningen skulle Anton och Anna hålla i. Sedan va de inte så mycket mer, alla stack hem, typ ingen tog med sig grejerna tillbaka till skolan xD

Lite bilder kanske kommer upp lite senare i dehär inlägget, segade just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0