40 i feber & 4 kg lättare

Jaha, jag vet att jag inte har skrivit på ett jäkla bra tag. Men har inte hunnit eller orkart.
Det är flera som har frågat vart jag har tagit vägen, men nu jag är tillbaka ;) Haha. Aä men kan berätta lite kort om vad jag har gjort de senaste dagarna.

I Lördags gick jag ut för att träffa en "kompis". Gjorde väl inte allt för mycket. Gick runt ute, pratade o så bara. Sen gick vi hem till honom, hade inte så mycket annat att göra. Orkade sen inte dra mig hemåt så stannade hos honom över natten. Sen nästa dag vid 14.00 så gick vi hem till mig. Gjorde väl inte så mycket då heller... haha :D Iallafall, på kvällen när han hade gått hem började jag känna mig sjuk igen. Och sen på Måndagen när jag vaknade var jag inte alls bra, kunde knappt stå upp själv, skakade, frös, ont i hela kroppen och sånt. Tog febern, hade då strax över 40. Inget kul alls... så i Måndags och igår har jag bara legat i sängen och sjukat typ. Inte gjort något kul alls.
Men mamma var i stan tidigare idag och hade köpt lite saker till mig (a) Gullig som hon är ;) Kanske visar det senare.

Nu ska jag kolla igenom sånna där "dagliga" saker på datan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0