6?

Började ju med idrott som jag nämde innan. Vi var bara 6 pers så vi tjatade oss till brännboll utomhus på hagaplan. Tillslut fick vi det ;) Det var kul när vi inte var så många + att det bara var tjejer ;)
Efter det var det NO, gick väl hyffsat snabbt. Sen matte, och det är ju den timmen vi har våran lilla klass-fika så Anton hade med sig idag :)
Sist hade vi SO, fy fan vad segt det gick! Lektionen var 1 timma men kändes som minst 3 timmar -.- Hatar sådant.

Men men, om en stund ska jag nog ut o övningsköra med pappa och sen måste jag plugga. Ikväll blir det förhoppningsvis kul, ska grilla med laget :) Sen efter det så kommer S o hämtar mig så åker vi hem till honom o jag stannar hos han över natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0