Bra va?

image838
Ja, har duschat o allt sånt där nu. Eller ja, det var ju några timmar sen nu. När jag var klar så skulle jag ut för att övningsköra lite med mamma. Åkte ut mot Gettrön o de, men idag gick det inte alls bra. När jag ville köra så ville inte bilen det, typ. Som ett ex. jag körde då o så ja, sen kom jag till en korsning (?) och skulle svänga åt höger. Men då dog bilen. Startade bilen igen och gjorde ett nytt försök. Men icke. Den ville inte alls idag. Bilen dog på det stället ca. 8 gånger. Tillslut gav jag upp o jag o mamma bytta plats och körde hem ;)
Bra va? Tur bara att det inte var en enda bil där den stunden :P

Jajja, nu sitter jag här o inte gör nånting. Men lite senare ska jag iväg o träffa en kompis. Ska bli kul :)

Kommentarer
Postat av: emelie

haha usch jag minns vad jobbigt det var att övningsköra och få motorstopp.. satt typ och skrek i bilen och skyllde allt på den

2008-04-05 @ 18:41:28
URL: http://emmylee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0