Det gick som fisken i vattnet!

Tränigen idag var ganska kul faktiskt. Eller på ett sätt inte. Jag har ju inte tränat "riktigt" på skit länge så ja, jag orkar typ ingen + att jag fortfarande har ont i halsen som inte gör saken så himla mycket bättre! :O Men men, kul att koma igång med det igen iallafall :)
Efter träningen kom mamma med bilen, och jag fick köra hem :) Direkt efter så fortsatte jag att övningsköra till bowlinghallen. Min bror hade ju träning så åkte dit o kollade. Hela vägen gick jätte bra faktiskt! :D Stolt över mig själv här va ;) Jag har ju bara kört 6 gånger innan ;O

Men men, nu gör jag väl inte så himla mycket. Sitter bara här vid datan o äter frukt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0