För två döva öron

Ja, som jag nämde tidigare så hade vi ju två nationella prov idag i engelskan. Gick väl inte så himla bra, men inte jätte dåligt heller. Vissa delar var helt okej, andra fattade man ingenting på.
Hörövningen var lite krånglig för mig, jag är ju nästan helt döv på ena örat o så kan jag ju inte höra vissa "tonlägen". Så när vi hade den delen av provet så hörde jag inte ett skit av vissa röster. Men men, vad ska man göra åt saken? Finns ju inte så mycket att göra.
Iallafall, hade sedan rast 30 minuter och sen hade vi vår sista och första "vanliga" lektion på dagen. SO var det, och den lektion gick så himla segt! Men den var helt okej, gick bara igen läxan/målen och Mirre hade med sig jätte goda kärleksmums (heter dem så?) :)

Nu sitter jag bara här vid datan, skulle egentligen till stan nu efter skolan med några. Men sen orkade ingen utav oss gå dit ;) Så lata vi är ;O Men jag skulle ändå inte ha något (a) Och det känns ju "lite så" när man går till stan och inte vill köpa något men ändå hittar saker man vill ha ;) Ni har säkert vart med om det nån gång!

Men men, ingenting planerat förräns ikväll för då är det fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0