GJORT IDAG...?

Ja, en vanligt Tisdag kan man säga. Inget speciellt har hänt. Först skola, så jävla segt det gick. Var även skit trött, somnade alldeles försent inatt också... =/ Inget bra.
Direkt efter skolan tog en jag en lååång promenad med mamma och hunden :) Mysigt. Så himla fint väder det har vart idag! Helt underbart. Jätte varmt :)
När jag kom hem så ringde jag Tim (han hade ringt mig när jag inte var hemma). Bestämde att jag skulle bort till honom. Nästan direkt när jag hade kommit dit så gick vi ut. Drog oss neråt mot stan. Träffade en massa bla. Tian, Adam och några till som jag inte vet vad dem heter. Sen träffade man ju också ganska många man hejade på o pratade lite med :) Trevligt.
Efter att vi har vart där i några timmar så gick vi hem till mig. Käkade o så. Sen spelade vi WII. Haha jag vann över Tim en gång iallafall (a) Duktigt av mig ;)

Nu har jag precis kommit in med Ludde. Och det är ungefär såhär min dag har sett ut! Nu ikväll ska jag bara sitta vid datan o ta det lungt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0