Glass i stora lass

Hellu alla :)
Jag och Marren sitter nu hemma hos mig, jag vid datan o hon spelar PS2. Har precis ätit glass, mumma ;)
Har egentligen bild lektion men har inte så mycket att göra där. Man ska fota olika känslor; glädje, sorg, ilska och rädsla, men har inte kommit på något än så... mja..!
Börjar 13.30 igen och då har vi språk. Rätt slappt, tror att jag ska plugga inför hemkunskapsprovet som vi har imon.
Slutar sen 14.20 för dagen. Ska ta spruta 15.15 så tror jag stannar kvar i skolan o pluggar en liten stund innan jag cyklar dit. Tycker det blir lite onödigt att åka hem där för typ bara en halv timma.

Jajja, har inte så mycket mer att skriva just nu :)

Kommentarer
Postat av: FIA

Vill du få ett superfint halsband helt gratis? Besök då min blogg för mer information.. kram

2008-04-21 @ 13:08:44
URL: http://bergden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0