Gott!

God Morgon alla :)
Fan vad jag har sovit gott inatt! Helt sjukt, och sen så var jag skit seg på att gå upp idag. Men men.
Börjar 08.00 idag med idrott -.- Det är alltid lika jobbigt på morgonen, får väl bara hoppas på att det blir något kul ;)
Slutar tidigt idag, 12.50 Så himla skönt! Ska sen träffa S :)
I helgen kommer jag nästan inte skriva nånting här i bloggen, kommer inte vara hemma så mycket. Ska på domarutbildning och ledarkurs i Göteborg lördag och söndag. Kommer att åka från Varberg med tåg runt 07.30 tiden på morgonen på lördag och komma hem vid 20.20 tiden. På söndag tror jag att vi åker ungefär samma tid, men kommer nog hem någon timma tidigare.
Och på lördag kväll ska jag nog till Marren på fest. Inte för att det kommer bli så sent där, men kan ju alltid gå dit o bara, ja ni fattar ;) Vara lite social, haha!

Ja, så där kommer min helg se ut iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0