Hem kära hem!

Freeeedag idag! Veckan bästa dag! :D Kom hem från skolan för en stund sen. Som jag skrev i ett inlägg i morse så började vi med idrott. Den var väl inte sådär jätte kul men inte tråkig heller.
Sen hade vi NO, tog igen allt på som jag har missat under två veckor på den här lektionen :O Stolt över mig själv ;)
På matten hade vi ju vår lilla klass-fika. Marren hade bakat muffins, dem var goda :) Till sist hade vi SO, kollade bara på en film som tog hela lektionen och fick även ut mål för provet nästa vecka.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe o kolla på Anna Pihl (inspelat, inte hunnit se det tidigare) :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

okej, hur gick provet då? :)
jo, det gick nog ok tror jag,
fast jag var lite nervös jag med. ;p

2008-04-25 @ 19:27:16
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0