Lite grejs

Lördag: + fest, sen hem till han
Söndag: S och mys :)



Kändes lite konstigt att gå till skolan idag. Har inte vart där på över en vecka, så ja. Inget speciellt hände väl.. fick reda på mitt betyg på mitt teknik arbete. VG/MVG blev det och nu har jag "goda chanser" att höja mig till MVG. Känns lite sådär, jag vet inte riktigt vad, för jag har ju bara G i teknik och nu får jag förhoppningsvis MVG i slutbetyget :O Men men, det är bra iallafall ;)

Skit skönt vädet ute idag. Har precis kommit in från en promenad med Ludde. Mötte Stéff och hon hade med sig sin hund. Trevligt :)
Har också vart i stan lite snabbt direkt efter skolan för mamma hade hängt undan en jacka till mig. Den var jätte snygg, men är ändå osäker. Jag har sagt det länge att jag vill ha en mörkblå/marinblå men just den jackan fanns inte kvar i den färgen. Men men, så det blev ingen :) Hittade en annan "grej" på Bik Bok som jag köpte. Visar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0