Massa saker

image844
Gick till skolan tidigare idag för att hämta lite saker som jag kunde jobba med hemma så att jag inte kom efter allt för mycket. Men det var visst inte så lite saker som jag trodde. Hade en hel bunt med mig hem ;) Men men. Bättre att kunna sitta med det hemma och inte missa allt för mycket än att försöka ta igen det sen o stressa ihjäl sig typ.
Fick även reda på att vi skulle göra bokrecensioner igen. Passade då på att låna en bok från bibblan, Säg det inte till någon. Ska börja läsa den nu. Den ska inte vara inlämnad förrän vecka 20 tror jag det var,
men bättre att börja i tid med den o få den gjord så fort som möjligt.

Någon som har läst den?


Kommentarer
Postat av: lisa

Åh, en till bokrecension? segt.. aja, jag brukar också göra som du säger, göra klart den tidigt, för det kommer alltid så mycket på en gång på slutet där.. :)

2008-04-09 @ 21:42:02
URL: http://bossse.blogg.se
Postat av: isabelle

ska du komma imon? :D

2008-04-09 @ 21:42:26
URL: http://juststop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0