Operation!

Idag så skulle jag iväg till sjukhuset i Halmstad. S var ledig idag från jobbet så han var jättesnäll som ville åka med :)
Allting gick väl bra. Först gjorde hörselprovet som alla andra gånger. Fast idag var det en "övning" extra den här gången så det tog lite längre tid. Doktorn var även ca. 30 minuter försenad och jag hatar verkligen att bara sitta så o vänta.
Men när vi väl var inne gick det rätt fort. Var specialutbildade läkare med och professorer från Danmark och Lund som också tittade, grejade o hade sig.
Fick även reda på att jag fick operera om mitt öra :D Är glad, efter 8 år så äntligen...! :) Det är ca. 75% säkert att jag kommer få bättre hörsel så varför inte göra ett försök? Det är helt säkert att det blir till hösten så jag fick ju tid ganska snabbt :) Kan ju ta skit lång tid med sånt dära.
Men men. När vi kom hem gjorde vi väl inte så mycket. Slumra väl till en stund. Följde S hem sen för skulle ändå ut med Ludde. Jag och mamma gick en promenad till bowlinghallen med honom o stannade där en stund.
Hände en liten "halv läskig" sak. Ludde brukar alltid få springa lös där inne i bowlinghallen, självklart inte ute på banorna och han har ju aldrig sprungit ut där heller :O Men idag gjorde han det. Och det var ju nästan fullt på alla banor också. Ludde springer ganska snabbt ut mitt på en bana precis efter att en kille slog iväg sitt klot. Var ju skit nära att han blev träffad av det, men Niklas (han som äger bowlinghallen) kom springandes efter honom o slängde sig mellan Ludde o käglorna så att han inte skulle åka in där :O Så mja, han hade tur där kan man säga.

Nu gör jag väl inte så mycket, sitter bara här vid datan :) Ska lägga mig o läsa lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0