SLETEN MORGON

Ja, god morgon på er alla!
Nu sitter jag är och jag är... jag vet inte vad :O :S Jag har ju haft feber, ont i halsen o hela kroppen, ja ni vet. Igår kände jag mig nästan helt frisk faktiskt. Bara lite "snorig". Och nu idag, ont precis överallt. Ont i hela ansiktet, halsen och allt.
Jag hatar när jag har vart sjuk. För dagarna efter, vissa kan jag känna mig jätte bra, och sen helt plötsligt dåligt :S
Bara jag inte har det jag anar... =| Ska iallafall till sjukhuset lite senare idag. Dem har ju sagt att minsta lilla jag känner så igen, så ska jag dit. Så mmm, får bara hoppas på det bästa!

Ska gå o göra lite frukost. Inte hunnit äta det än. Eller hunnit o hunnit, har bara legat i sängen o slappat i ett par timmar. Inte orkar resa på mig förräns nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0