Solarium, äntligen!

Kom precis hem från skolan och stan. På språket fick jag, Stéff Marren och Azar reda på att vi skulle ha vårt muntliga netionella prov i matten. Men Marren var inte där så vi andra tre fick ha det ändå. Vi är dem första som hade det ;)
Det gick faktiskt än vad jag hade trott. Vissa uppgifter var skit lätta, andra lite svårare men man klarade ju dem.
Det tog ca. 40 minuter o göra, ganska lång tid. Dem hade räknat med högst 30 minuter. Men men :)
Direkt efter skolan cyklade jag o solade solarium för första gången i år. Så himla skönt det var! Somnade också, ännu skönare sen när man vaknar ;)
Cyklade sen till Guldfynd och fick hjälp med att ta bort min läkörhängen. Hatar att göra det själv ;O

Jajja, nu ska jag väl inte göra så mycket. Eller mja, sätta mig o plugga lite. Har svenska prov imon -.-
Har också träning sen 17.00 till 18.30

image929







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0