Underbart!

Onsdag, onsdag, onsdag.... ja det är det idag!
Dagen började med nationella prov. Den här gånger var det uppsatsen i engelskan. Kan inte säga att det bra, men inte heller dåligt. Så mjaa..!
Efter det hade vi SO, rätt snabbt gick det. Kollade film och sen gjorde vi väl inte så mycket mer. Måste nu bara komma ihåg att ta med mig skivan till Maria (lärare) så att dem andra stackars eleverna som väntar på den får den snart ;) Skulle egentligen lämnat den förra veckan eller förra igen. Men har glömt :O Jajja.
Idrott sen, tiden gick väl hyffsat snabbt där. Efter det slutade vi. Så var väl en ganska slapp dag.
Jag och mamma tog med oss Ludde ut på en promenad i det underbara vädret. Gick i ca. 1 timma. Men den började regna lite smått en liten stund, och nu är det inte så himla klart väder. Men men, bätte än snö o regn iallafall ;)

Nu ska jag sätta mig och kolla på DH, inspelat från igår. Var hos S och därför såg jag inte det. Äntligen har det börjat igen ;)

image883

Kommentarer
Postat av: Jag

DH som i DreamHack?

2008-04-16 @ 18:10:55
URL: http://asikter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0