ÅÅÅH

Jag är så himla trött! Har vart det hela dagen, och var verkligen seg på att gå upp idag. Men blev ju lite piggare efter dansen i skolan ;) Haha. Vi var grymma på jenka :) Dansade sedan med Adnan, inte den bästa precis... ne skoja :) Ska inte klaga, jag är själv inte speciellt bra på sånt dära :P

Men men. En trött dag har det varit. Har idag bara gått en promenad med Ludde i 1 timma, sedan kollade jag på Juno, när den var slut så gick sedan en promenad själv på 40 minuter, och nu är det datan som gälller. Men orkar inte sitta här mer, kommer la att somna när som helst ;O

Funderar på att lägga mig och läsa. Har än inte läst ut "Den lilla fången" :O Den boken gick verkligen segt. Men skit bra é den. Har runt 40 sidor kvar. Har inte hunnit läsa nånting nästan nu när det har vart så mycket i skolan .__.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0