BAGHEERAHALLEN

Kom precis hem från hallen. Ayse ringde mig innan o frågade om jag ville med dit ner. Stack ner o skjöt bara lite, sen  började P92:s träning. Själv fick man ju spela lite coach där ;) Ne skoja, men Jens (deras coach) frågade mig efter en övning som vårt lag gjorde igår på träningen. Så jag skulle bara säga om han visade rätt o sådant, sen så skulle ja gå runt o kolla så att dem andra gjorde rätt. Björn och Lill-Liri var ju fuskarna själva ;) Haha.
Sen efter det så snackade jag och Ayse bara lite, vi har knappt pratat med varandra på sista tiden. Vet inte varför :S Lite tråkigt faktiskt. Men men. Får hoppas på att det blir bättre snart igen.
Vi stack hem sedan när klockan var runt 19.15 och nu har jag precis vart ute med hunden. Ska sätta mig o äta nu. Får spela in Gossip girl som börjar nu, och se det sen.

Vad har ni gjort idag, och vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0