FEST

Ja, som jag nämde i ett tidigare inlägg så skulle jag till Elin. Lite senare på kvällen kom det fler dit. Hade skit kul. God mat o god dricka ;)
Senare så hände det lite tråkiga grejer. Bråk/tjaffs. Jag orkade inte va kvar då så jag var på väg hem till mig, och Azar hängde med. Var hemma hos mig bara en liten stund, men gick ut sen igen. Var tänkt att vi skulle ta en promenad. Gick ner mot stan, sedan stannade vi där vid isen/torggrillen och stod där o snackade o flera timmar. Pratade nog om allt mellan himmel o jord. Både roliga o tråkiga saker, skit snack och schyssta grejer ;)
Sen trodde vi att vi såg Leo så vi ropade på han men sen var det inte han ;S Mem efter en liten stund kom den riktiga ^^
Vet inte var klockan var sen när vi började dra oss hemåt. Men vi hade kul iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0