GOD MORGON SVERIGE

Yesbox. Hade en såndära konstig-knäpp-sjuk-dröm idag. Eller mja, till idag. Det var att vi skulle ha basketträning ute på Getterön (staving?) och då gick även Azar i laget. Men där finns ju inga korgar eller nånting, det är ju en strand. Patric (våran nya musik-lärare) skulle också vara med :O Och Azar hade fått hans mobil-nummer, för hon skulle ringa honom när hon hade kommit ut till Getterön.
Sedan vågade hon inte att ringa, så jag gjorde det istället, men jag ville inte säga nånting i mobiltelefonen, så när han svarade så sa han -"haaeelluuu" (han har lite konstig dialekt) och jag sa ingenting. Jag skulle bara kolla om det var rätt nummer Azar hade fått :O
Äääääsccch, ni tycker säkert det här låter skit fånigt eller något, men drömmar är alltid så himla svåra att förklara, det måste ni hålla med mig om? Så jag slutar här ;) Gissar på att det inte är så många som fattar.
Skit i samma. Mamma väckte mig idag när klockan var runt 08.30 för att hon skulle iväg och jag (det är ju bara jag o mamma hemma nu) är ju då tvungen att kolla Ludde hela tiden. Men var inte speciellt jobbigt, han kom upp i min säng o la sig brevid mig. Satt på Shan the man också. Så jäkla klockren den "filmen" är :D Har ni sett den?
Kollade även på den inatt innan jag la mig ;) Juste, varför jag inte bloggade nånting på kvällen igår var för att blogg.se krånglade, som vanligt! Blir så jäkla irriterad på det. Men men.


image560Nu ska jag inte sitta här o kluddra mer, ska börja att skriva min bokrecension nu. Lite tråkigt att göra det under lovet (har det nu vecka 8) men den ska vara klar på Onsdag vecka 9. Är rätt skönt att få den klar innan skolan börjar igen. Har ändå inte så mycket annat att göra än att surpla kaffe ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

http://annagotland.webblogg.se
Jag behöver fler tips, hur lindrar du ditt sötsug, kommentera gärna mitt inlägg om just sötsug, behöver alla tips jag kan få! :)

2008-02-20 @ 11:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0