GYM FÖR PENSIONÄRER?

image561
Ja det verkade nästan som att Friskis o Svettis gym var till för pensionärer idag. Gick ner dit vid 11.30 tiden, och då var det bara jag och 6 pensionärer (såg ut som sådana iallafall) där. Skönt att det bara var så lite, man kände sig ju också extra ung när man var där bland dem ;) Men men, var där i ca. 40 minuter. Man hinner göra jätte mycket på den lilla tiden när
det inte är så många där.


Sa ju innan att jag skulle börja med min bokrecension idag. Men kom inte ihång så himla bra, som vanligt när det gäller det. Men måste få den klar snart! Jag är verkligen skit dålig på sånt här.

Nåja, nu ska jag ta mig tid till att "börja" skriva den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://annagotland.webblogg.se
Okej ^^
Kanske du hittar en massa nya ideer från alla andras kommentarer? :)

2008-02-20 @ 13:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0