KÖP

Skrev ju innan att jag kanske inte skulle blogga nu dessa dagarna, men har pluggat ganska mycket idag och min bokrecension är klar såh inner sitta vid datan en liten stund :)

Direkt efter skolan idag gick jag till stan, mamma var med ;) Skulle egentligen bara in på H&M och köpa ett skärp, sedan ville mamma in på b.young (heter det så?) och kolla lite. Hon hittade ingenting till sig, men själv hittade jag lite där inne faktiskt. Nej, jag handlar aldrig där annars! Haha.

Men det här fick det bli:

image585

Ett rött och ett grönt linne: 20 kr styck
Vit kjol: 40 kr
Brunt linne: 20 kr
Skärp (från H&M): 80 kr

Det var rea på i stort sett allt inne på b.young. Kjolen kostade från början 350 kr, men det stod på lappen att den kostade 175 kr och på alla andra likadana 75 kr :S Så frågade hur mycket den kostade, så svarade hon i kassan 70 kr. Men sen när jag skulle betala så skulle jag räkna lite med småpengarna, men hon i kassan sa att jag kunde få den för 40 kr ;) Så allting gick på 100 kr :) Billigt ;)
Egentligen skulle allting ha gått på (inte skärpet) på 687 kr. Så tjänade ganska mycket på det här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0