MORGON & KAFFESUG

God Morgon.
Gick upp lite senare idag än igår (04.00) iallafall ;) Har precis vart ute med hunden. När jag kollade ut genom fönstret trodde jag att det skulle vara skit kallt, men icke. Men synd att det inte är lika fint idag som det var igår. Då kändes det som vår :) Åh vad jag längtar till sommaren nu! Tror det är fler än jag som gör det, eller?
Jaja, idag måste jag ner till stan ju för att köpa blusen och skorna som jag la undan igår. Dem hänger ju till klockan 18.00 men jag är lite osäker på om jag ska köpa skorna eller inte =| Men dem kostar ju bara 98 kr, billigt ;O
Men men, det får vi se :)

Ska gå o koka kaffe nu! Så himla sugen på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0