NAVELPIERCINGAR

Jag vill ha nya navelpiercingar. Har ändå ett antal, men många av dem har gått sönder tex; när dem har fastnat i tröjan och sånt.
Har inte köpt någon ny på skit lännge. Är verkligen sug på att göra det.


image506

Gjorde ett eget kollage med några från GalaxyPiercing. Där är dem verkligen snygga! Kolla bara ;O
Om jag bara kunde så skulle jag ha nog köpt allihopa ;) Har en av dem som finns med på bilden, den lilla ödlan nästan längst upp. Hade också en nästan likadan sådan grön ros, fast på min var ploppen också en liten ros. Men den har försvunnit. Vet inte alls vart den tog vägen :S

Vilken tycker ni är snyggast?

Kommentarer
Postat av: Jonna

fina:)!

2008-02-09 @ 09:47:51
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Julia

Snygga :) Jag gillade dom för 99!

2008-02-09 @ 13:19:55
URL: http://metrobloggen.se/jmadsen
Postat av: Miranda

Jag gillar den silvriga i mitten! :D men det är bara jag.

2008-02-09 @ 21:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0