SÅ NU SITTER JAG HÄR

Bowling tidigare idag var kul :) Gick la inte så värst bra, men har ju bara bowlat 2 gånger på över ett år (samma sak för pappa).
Förra gången vann pappa över mig med 56 poäng sammanlagt, och den här gången 26 poäng. Snart så kanske jag tar han ;) Men egentligen kan jag inte jämföra mig med han, han tävlade ju innan med A-laget.

Aja, sen efter det hörde Azar av sig. Så vi bestämde oss för att träffas, och jag åkte då hem till henne. Var inte där så länge för vi skulle ut och träffa folk. Roligt var det ;) Var egentligen tänkt att jag inte skulle ha gått så tidigt därifrån, men var tvungen.
Min bror har ju vart hos sin tjej sen i Måndags (i oskarshamn), och nu när dem varnar för storm så har dem ställt in alla tåg och bussar så han kan inte komma hem (skulle vart här på stationen vid halv tolv ikväll). Men en buss gick till Växjö och inte längre, så han "sitter fast" där nu. Mamma och pappa var tvungna att åka dit nu för att hämta honom. Och då kan ju inte Ludde vara ensam hemma så många timmar.
Därför så gick jag dra mig hem, och nu sitter jag här. Har inte så mycket att göra, kommer ju bli en väldigt lugn Fredags-kväll ;)

Vad ska ni själva göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0