2 BORTA, 2 NYA

Träningen idag var ganska... slapp? Skjöt för det mesta, och spelade dem sista 20 minuterna. Jossi gjorde så att vi slapp att springa så mycket. En valfri skulle gå fram och skjuta tre straffkast, och så gick Jossi fram. Om hon skulle missa alla, så skulle alla springa "16" (man springer 16 ggr fram och tillbaka på kortsidan inom 90 sekunder) och en idioten. Om hon skulle missa två så tror jag vi skulle få springa "16" och om hon bara missa en så slapp vi springa. Tur att hon satt två av tre ;)

Idag slutade även två stycken i laget, och det kom två nya. Men dem tränade inte, kollade bara. Hörde att en av dem hade spelat basket i 4 år, den andra vet jag inte ;)
På vägen hem blev jag på skit dåligt humör när jag fick reda på en sak. Och nej, ingenting om basketen. Men iallafall... lugnat sig lite nu ;) Hehe.

Mamma och pappa fixar maten nu så ska la snart äta :) Även kolla fördigt på ett avsnitt med Beck som jag inte hann med innan träningen.

Ehm... jaa, inte så mycket mer att skriva! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0