30 MINUTER FYSTRÄNING

Hade träning innan. Började som vanligt med ett litet samtal som alla Onsdagar. Idag var det bara Mathias som pratade. Sen efter det hade Lisa och Tina sina utvecklingssamtal. Så vi fick börja träna själva, körde då elvamanna och en annan grej som Don har visat.
Sen gick vi bara igenom lite olika spel och sådant, lite inför matchen i helgen mot Lerum. Efteråt ville Mathias prata med alla igen. Så nu ska va förlänga träningarna på Onsdagar. Vi kommer alltså börja 18.00 med fysträning till 18.30 och då ska vi ha samtalet mellan 18.30 - 19.00 och sen från 19.00 till 20.30 ska vi träna basket. Låter ganska mycket och länge, men kommer säkert gå bra :)
Mamma kom med Ludde och mötte mig utanför hallen x) Och det första Ludde gör att flyga på Don som alltid. Han luktar väl hund efter sina ;)
Duschade och sånt när jag kom hem. Och när jag väl hade börjat och så, och skulle precis ta balsam. Men då märkte jag att det slut -.- Så fick hoppa över det den här gången, och nu kan jag inte borsta ut håret, gött! Eller inte...
tog mig sedan en salad och åt den samtidigt som jag gjorde lite engelska. Ska nu sätta mig och se Beck, som nästan alla andra kvällar ;)

Tror inte jag skriver mer, så säger hej då och god natt nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0