9A = KOKTA?

9A = kokta. Enligt Hanna skulle vi bli det idag ;) Haha!

Kom hem för.... 20 minuter sen kanske, från skolan. Idag var hela klassen tvungna att prata med två lärare om det som hände igår. Det gick.... la bra? Tror det iallafall. Men sen glömde jag helt bort att jag skulle prata med Marie. A (lärare) om en grej .__. Så får ta det imon.
Dem andra har idrott nu, simning. Jag kan ju inte vara med där uppe så jag får gå hem istället. Idag fick jag med mig ett häfte om motion och sådant, med frågor som jag ska göra klart tills på Fredag. Inte alls jobbigt, ganska lätta frågor och det är ju bara 13 stycken.

Marren kommer hit sen direkt efter simningen, sen ska vi hem till henne och sen blir det stan. Hon skulle till bibblan och låna en bok. Om jag ska vara seriös så tror jag faktiskt inte att Marren har lånat en enda bok förut. Inte på bibblan i stan iallafall. Sen blir det la bara kolla lite i affärer, ska även kolla efter halsband på HM som jag hade tänkt att köpa.

Jajja, ska sätta mig och plugga nu! Kanske skriver mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0