DET VAR KUL

Började ju med idrott idag, innebandy. Hanna skulle hålla i uppvärmningen och det gick bra. Den ena leken var faktiskt rolig, hon kallade den för koblajja eller nåt sånt? Men finns ju typ 100 namn till samma lek.
Vi hade ju inte språk idag, så kunde inte göra matte-läxan som jag nämde tidigare att jag skulle. Så får göra den tills nästa matte lektion. Tror det är på Onsdag.
Ganska lungt idag i skolan, fast SO:on é så jäkla seg. Hade det sist. Slutade ju 12.50 idag, har ändrat schemat. Skulle egentligen haft en till lektion, men den är flyttad till en annan dag :)

Har precis scannat (?) in några gamla bilder o sånt. Eller ah, min bror gjorde det åt mig ;) Så ska nog ta o lägga ut dem nu, om jag orkar... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0