DET VAR TRÅKIGT

Som jag skrev i förra inlägget att vi skulle till banken med klassen o lite så. Missade inte lite av matten, utan hela.
På väg till banken blev det cykeltävling x) Albin skjutsade mig, Azar skjutsade Marren, och Calle skjutsade Anton. Jag och Albin kom tvåa, Azar och Marren kom sist ;)
Väl inne på banken så satt vi bara o lyssnade på en, inte det roligaste precis. Sen var det tillbaka till skolan och ha slöjd, direkt efter det hade vi engelska prov. Gick la... sådär. Eller inte dåligt men inte jätte bra heller ;)

Sitter nu här hemma, precis ätit våfflor. Mums ;)
Idag ska jag inte göra något speciellt, har bara basket träningen :) Skönt med inga läxor eller prov som man behöver göra.

image445


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0