EN BORTTAPPAD KLASS

Skrev ju lite innan när jag satt i grupprummet, märkte nu att klippet inte funkade, men skit i samma ;) Försökte ladda upp det igen, men funkade ändå inte.
Är hemma tidigare än vad jag egentligen skulle ha vart. Vi hade ju ingen lektion, höhö ;)

Efter detta kom jag och tänka på i sjuan eller åttan, måste ha vart åttan... när vi hade en vikarie som hette Johanna. Hon var inte den smartaste precis. Ingen tyckte om henne heller.
Så vi skulle ha henne, och alla i klassen satt där utanför NO-salen som vanligt och väntade på hon skulle komma och vi skulle börja lektionen.
Men så bestämde sig alla i klassen för att strunta i den lektionen. Så vi gick till korridoren vid våra skåp och satt där o tjötade.
Sen kommer Johanna bort till oss och säger; vad gör ni här? Ni ska ju ha NO med mig? Och vi i klassen sitter o låtsas som ingenting och säger: vadå? Har vi?
Det dumma med det var att alla satt med sina NO-böcker framför sig x)

Jajja, vi är la en klass för sig.


Kommentarer
Postat av: lisa

haha fan va misslyckat det blev idag :D

2008-01-15 @ 16:05:38
URL: http://bossse.blogg.se
Postat av: lisa

haha fan va misslyckat det blev idag :D

2008-01-15 @ 16:05:45
URL: http://bossse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0