EN TÅRTA OCH EN SKOLA

Skolastart idag då ja. Var inte alls jobbigt att komma upp, det hade jag trott att det skulle vara ;O Rätt skönt att vara tillbaka på ett sätt, träffar alla igen. Men skolan é ju tråkig...
Jajja, hände väl inte så mycket. På svenskan fick vi reda på NÄP (eller hur man nu skrev det), när vi ska ha två av dem. Ett vet man inte när det kommer ju. Ska ha dem redan v. 6 ;O skönt att få göra dem ganska tidigt.
Hade inte eller någon idrott idag, eller mjo, men kollade på nån film och lite sånt.

Igår tänkte jag skriva lite om när vi var hemma hos Ayse och sånt, men bloggen krånglade till max så det funkade inte. Skriver lite om det nu ;)
Mötte Pallis ca. 12.45 och gick direkt till stan. Varken jag eller hon kom på vad vi skulle köpa till Ayse. Men tillslut hittade vi :) Nån timme efter gick vi hem till Pallis och gick ut med Beppe en snabbis. Runt 14.30 stack vi hem till Ayse.
Hon ville hyra film så vi cyklade iväg och gjorde det. Sen åt vi pizza, efter en stund så blev det tårta. Skit god var den :D
Och tillslut kollade vi på filmen, Shrek 3 :P Den var bra faktiskt ^^ ;)
Jag och Pallis gick hem samtidigt, var runt 21.00 tiden då tror jag.

Så jaaa, det var la det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0