FIXAT!

Mamma lovade mig igår att hon skulle väcka mig 09.30 men det gjorde hon ;O Kanske glömde det, vet inte.
Pallis ringde mig 11.00 och undrade om jag skulle till stan idag. Så ska möta henne lite senare, ska göra mig klar nu och sånt. Sen ringa henne, måste ju till stan sen o köpa present till Ayse. Varken jag eller Pallis har en aning om vad vi ska köpa ;O Och jag är så himla dålig på sånt, kommer aldrig på nåt man kan köpa i present .__.
Och efter stan blir det hem till Ayse. Vet inte när jag kommer hem, får la se :)

Just det ja! Det jag skrev inatt om att allt mitt försvann på vänster-sidan försvann. Nu är det fixat! Skickade iväg ett sånt hjälpmeddelande innan, och fick det fixat imon 3 minuter. Så ska det vara, snabbt ska det gå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0