FLER LÄSARE?

Har ni tänk på en sak, att ju "fyndigare" rubrik ni har på era inlägg, ger fler besökare? Eller inte direkt fler besökare, utan fler sidvisningar. Men när ni har fler sidvisningar, då hittar ju folk er. Och då kanske dem börjar läsa din blogg dagligen. Tillslut blir dem unika besökare.
Om man tex; har en rubrik med Måndag. Hur många tänker "ååh vad spännande att läsa det inlägget!"? Typ ingen, eller hur?
Kom på en lite bättre rubrik, inte bara vilken dag det är eller liknande :)
TESTA - det funkar ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Carro, vad glad jag blev över din kommentar, att du läser min blogg varje dag :D Det är Gabriella bland mina länkar som har hjälpt mig med statistiken.. de e lite krångligt nämligen.

Vilken fin blogg du har, och angående detta inlägg så har du helt rätt.. gaah! Ibland har jag dock ingen fantasi så rubriken blir kass .. :P måste bättra mig :)

2008-01-06 @ 00:04:28
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0