FLERA TIMMAR

God Middag alla !
Fan vad jag sov dåligt inatt. Stängde av datan vid 02.00 och sedan läste i ca. 40 minuter. Kände mig skit trött o så, så släckte lampan och skulle sova. Men låg vaken i flera timmar .__. Och idag kunde jag inte heller sova ut. Mamma skulle iväg och jag var tvungen att passa Ludde =| Jobbigt det här vettni ^^,
När mamma hade kommit hem så gick jag ner till Friskis o Svettis. Tränade där i ca. 40 minuter.
Har nästan precis kommit hem. Sitter bara här o vet inte riktigt vad jag ska hitta på ;) Det enda jag vet att jag ska göra idag är att träna basket. Tror deden börjar 18.30 till 20.30 har också för mig att "utvecklingssamtalen" börjar idag. Intressant ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0