FÖRSTA FYSTRÄNINGEN

Träningen idag då, den gick bra. Började med 30 minuters fysträning med Mathias. Var inte alls så jobbigt som jag hade väntat mig ;) Hade alltid fysträning med Mathias innan, men nu var det länge sen så på nåt sätt är det rätt gött att det är igång igen ;)
Sen var det "mötet" eller vad ska man kalla det? Hade inte mitt utvecklingssamtal idag heller. Så blir nästa vecka, eller nästa igen. Är ju bara jag och tre kvar ;)
Sen till själva basketträningen. Den gick också bra. Gick igenom ganska mycket spel. Men det var nog för att Don är inte på träningen imon, och vi har ju match på Lördag.

Har precis duschat och sådant nu, väntar på att maten ska bli klar :)


image410


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0