FULLPROPPAT

Var och tränade på Friskis o Svettis innan. Träffade Gt på vägen så vi sotg och snackade i ca. 40 minuter ;O Pratade la om allt möjligt; skolan, träningar, läxor/prov och ja, en massa annat.
När jag väl kommer till F&S så är det helt fullproppat. Alla maskiner var upptagna :O Ovanligt faktiskt, aldrig sett så mycket folk där innan. Det var sånna som också stog och väntade på att andra skulle bli klara.
Efter ca. 20 minuter så gick ganska många, så då började det rulla på lite. Tränade i lite mer än 1 timma. Gött, var ju länge sen jag var där.
Duschade och sådant som vanligt när jag kom hem, sen gick jag till Hajen för att köpa Läkerol. Mumma ;) Huhähä.

Ska sätta mig och se på... ja, gissa vad? ;) Beck såklart! :D Men snart har jag sett alla avsnitt, vill ha något nytt att se på. Några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0