GARDEROB

Var egentligen tänkt att jag skulle till stan idag, men blev inte så. Fick bli träning i stället nere på Friskis o Svettis :) Fan om dem går i konkurs ;O Dem kanske kommer göra det ju, skulle bestämmas på Torsdag =|
Aja, tränade iallafall i en timma.

Nu har jag "rensat" klart en av mina tre garderober. Den med träningskläder, "sovkläder", mjukiskläder och underkläder. Den har alltid vart rörig.

   

Före och efter bilder (sysn inte mycket på bilderna). Sen den tredje; jag som alltid har klagat på att jag har för lite träningskläder. Kanske inte är så liite ändå.... ;O
Har nu alla mjukiskläder och träningskläder på ett ställe, och linnen, kjolar och sovkläderna på ett ställe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0