GOD MORGON

God Morgon alla!
Somnade först i soffan inatt direkt efter Beck, men sen vaknade jag till och la mig i sängen. Sov skit gott inatt ;) Så ska det va.
Gick upp 06.20 idag. Tidigt värre. Men mamma skulle iväg och jobba och jag måste ut med Ludde då ganska tidigt. Kom in för nån minut sen med han. Det är nackdelen och det tråkiga med hund; att gå ut med han på morgonen. Men det är det värt ;)

Har bara två saker att göra idag; skola och sedan basket träning. Har ju inga läxor just nu, eller jo, biologi till imon men det är bara att läsa två sidor. Sen kommer vi få matte läxa idag, men har bara 2 uppgifter kvar på den. Gjorde det andra på kvarsittningen igår ;)

Jajja, ska se om jag får nånting gjort nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0