HALLONGROTTOR

Skolan idag var skit slapp. Började med gympa, hade då redskap. Det är inte riktigt min grej men det funkar la ;) Sen hade vi NO, och där har vi ju vikarie, och det betyder inget arbete. Matten sen då, hade ingen lärare (fick reda igår att vi inte skulle ha någon) men vi skulle ändå jobba vidare. Tror ni någon i våran klass gör det? Nej. 
Albin hade bakat jätte goda hallongrottor som hade tog med sig i bjöd klassen på. Gotti :) Nästa vecka skulle Lisa baka något och ta med sig. Har börjat med att varje fredag tar någon i klassen med sig något och bjuder på ;)
Efter lunchen var det SO, läste lite i boken och sen hade vi nutidskryss.
Detta kallar man slappt :) 

image416  image417


Efter skolan runt 15.45 mötte jag Gt och vi stack till F&S och tränade. Ganska kul var det faktiskt, var där i en timma. Nu har jag duschat och sådant. Klockan 18.15 ska jag, Gt och Pallis mötas vid NG:s och sen ska vi hem till Lisa. Lagträff :) Det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0